perjantai 27. lokakuuta 2017

Jyväskylä!

Anteeksi, että viime viikon perjantaina ei tullut postausta. Se oli mun oma moka, koska tiesin, etten pystynyt syyslomaviikolla olemaan hirveesti koneen ääressä (oikeestaan ollenkaan tiistain jälkeen), ja tottakai unohdin valmistella perjantain postauksen kokonaan. Ilmotin mun Facebook-sivulla siitä sillon, kun linkkasin viimeviikon tiistain postauksen sinne.

Kuitenkin, nyt voimme jatkaa tai oikeastaan aloittaa tän postauksen aiheesta, eli me oltiin syyslomalla torstaina Jyväskylässä mun kahden kaverin kanssa. Oli ihan parasta.


Mulla oli Jyväskylässä asuna mustat pillifarkkuja muistuttavat housut, mutta ne ei ollut farkut ja sitten tuossa kuvassa näkyvä paita. Kuvassa oon tosiaan ilman meikkiä, mutta Jyväskylään mä kyllä meikkasin. :D


Laitoin ton snäpin vaan mun striikeille. Olin ehtinyt vaihtaa vaatteetkin jo, eli en nukkunut toi päällä. :D ja siis oli ihanaa herätä tuohon aikaan, vaikka juna lähtikin vasta joskus 12 jälkeen päivällä. Mun kaveri oli tulossa meille jo tohon aikaan kun se ei myöhemmin päässyt, joten siinä syy.

Perus tää metalhead frendi, ja sit mä oon tämmöne pastelgoth/fairykei-tyyppi. :D
Oltiin tossa menossa asemalle, ja lähettiin vähän aikaseen, koska juna lähti 12:17 muistaakseni, tai kuitenkin noin 30min sit venattiin sielä junaa. Ja jos en vielä oo sanonu, niin meitä oli kolme.

Tässä oltiin menossa Jyväskylään.

Shoppailu on nii the best

Yritin ottaa kivan selfien, ja sit joku on röökillä tolla takana. XD

Puluja, en kestä! <3 
Käytiin jossakin vaiheessa Hesburgerissa syömässä. Ostettiin toisen kaverin kanssa juustoateriat.

 Sit olikin aika jo lähteä kotia. Tossa oli toi viereinen juna menossa Helsinkiin. :3 Ostosten esittelypostaus tulee tiistaina! :3

2 kommenttia:

  1. Teillä vaikutti olevan kiva reissu! Jyväskylä on kyllä tosi kiva kaupunki :) Innolla odottelen jo tuota ostosten esittelypostausta! :)

    VastaaPoista
  2. Oli joo! :) ja oon ihan samaa mieltä, että Jyväskylä on kiva kaupunki. En oo sielä niin hirveästi käynytkään, niin on ihanaa tutustua paremmin kaikkiin kauppoihin ja muihin paikkoihin sielä. :) hei ihanaa et odotat! En kyllä kamalasti sieltä ostoksia saanut ostettua, mutta jotakin kumminkin! :3

    VastaaPoista

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3